Ajankohtaiskatsaus kuntien talouteen - Kuntaliiton Taloustorstait syksyllä 2017

Taloustorstait

Tervetuloa seuraamaan Taloustorstaita suorana lähetyksenä Kunta-TV:n kautta!

Taloustorstait syksyllä 2017

• To 28.9.2017
  • To 19.10.2017, siiretty pidettäväksi to 26.10.2017
  • To 16.11.2017
  • To 14.12.2017

Taloustorstait alkavat klo 9.30. Yhden lähetyksen kesto on enimmillään 2,5 tuntia.

Taloustorstai on kanava nopeaan tiedonvälitykseen, ajankohtaisten asioiden esille nostoon ja keskustelun pohjaksi. Taloustorstai käsittelee kuntatalouden ajankohtaisia aihepiirejä Kuntaliiton talousyksikön asiantuntijoiden johdolla.

Myös osallistujilla on mahdollisuus osallistua Taloustorstaihin ja saada vastauksia kysymyksiinsä.

Taloustorstait ovat osallistujille ilmaisia.

Ilmoittautuminen

Taloustorstain lähetyksiin ilmoittaudutaan Webropol-lomakkeen kautta. Tämän linkin kautta voi ilmoittautua  28.9.2017 Taloustorstaihin https://www.webropolsurveys.com/S/F5DBD142D36A63A0.par

Ilmoittautumislinkki ja ohjeet suoran lähetyksen seuraamiseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille taloustorstailähetystä edeltävänä keskiviikkona.

Taloustorstai-tilaisuuksista (mkl ilmoittautumislinkit webropol-lomakkeisiin) tiedotamme tarkemmin lähempänä niiden ajankohtia mm. Talous-l ja Kytalous-l-sähköpostilistoilla, Kuntaliitto-konsernin tapahtumakalenterissa sekä Talousyksikön etusivulla. Taloustorstai-tilaisuudet pidetään suomeksi.

Tallenne

Taloustorstaita on mahdollista seurata myös tallenteena suoran lähetyksen jälkeen. Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille. Mikäli siis haluat seurata Taloustorstain suoran lähetyksen jälkeen tallenteena, ilmoittaudu webropol-lomakkeella.