Infotilaisuus ICT-toimittajille Sote- ja maakuntauudistuksen toimeenpanosta

Sote- ja maakuntauudistus tuottaa uusia vaatimuksia ja merkittäviä muutostarpeita maakuntien vastuulla tulevissa tehtävissä hyödynnettäville tietojärjestelmille. Muutosten läpiviennissä tarvitaan runsaasti yhteistyötä maakuntien valmisteluorganisaatioiden ja tietojärjestelmätoimittajien välillä. Valtiovarainministeriö, Kuntaliitto ja sosiaali- ja terveysministeriö järjestävät ICT-toimittajille suunnatun info- ja keskustelutilaisuuden koskien uudistuksen toimeenpanoa 2.5.2017 klo 11:00-15:30. Tilaisuudessa käsitellään sote- ja maakuntauudistukseen liittyvän lainsäädännön sekä valmistelun tilannetta, uudistuksen edellyttämiä tietojärjestelmäratkaisuja sekä käydään keskustelua uudistukseen liittyvistä ICT-toimittajayhteistyön muodoista.

Tilaisuus on kohdistettu maakunnille siirtyvissä tehtävissä hyödynnettäviä ICT-ratkaisuja tai palveluita tarjoaville alan yrityksille. Tilaisuus on maksuton ja sen enimmäisosallistujamäärä on rajoitettu. Lisätietoa tilaisuudesta ja ilmoittautuminen alueuudistus.fi -sivulla.

Löydä lisää sisältöä samoista teemoista