Seminaari 15.11.2017

Terveellisten ja toimivien tilojen rakennuttaminen elinkaarihankkeena

Kuntaliitto, Kuntarahoitus ja Inspira järjestävät yhdessä Terveellisten ja toimivien tilojen rakennuttaminen elinkaarihankkeena -seminaarin 15.11.2017 Kuntatalolla. Tule kuulemaan, miten tällaiset tilat toteutetaan kustannustehokkaasti. Kutsu on tarkoitettu kunnan luottamushenkilöille ja virkamiehille. Toivomme, että lähetät sen myös eteenpäin organisaatiossasi.

Seminaarissa kerrotaan, mikä elinkaarihanke on käytännössä, miksi, mihin ja miten sitä kannattaa hyödyntää. Puhujina elinkaarihankkeita toteuttaneiden kuntien ja kaupunkien sekä Kuntaliiton, Kuntarahoituksen ja Inspiran edustajia. Tilaisuuden tarkempi ohjelma on kutsun lopussa.

Seminaariin on rajoitettu määrä paikkoja, joten sitova ennakkoilmoittautuminen on välttämätön.

Ilmoittaudu Avoin ilmoittautumislinkkiheti tai viimeistään 1.11.2017.

Seminaari on maksuton kunnanvaltuustojen jäsenille, muille osallistujille seminaarin hinta on 250 €/henkilö (saman kunnan tai kaupungin virkamiehille enintään 500 €/ kunta /kaupunki).

Lisätiedot:

Seminaarin ohjelma ja ilmoittautuminen

Kuntaliiton ratkaisut teknisen toimen osaajapulaan

Teknisen alan työvoimapula on pahenemassa. Kunnista puuttuu kaavoittajia, rakennustarkastajia, kiinteistöinsinöörejä ja rakennuttajia sekä monia muita maankäytön, rakentamisen ja infrapalvelujen ammattilaisia.

Tutustu Kuntaliiton ratkaisuihin!