Kuntaliiton yhteystiedot heinäkuussa

Suurin osa Kuntaliiton asiantuntijoista lomailee heinäkuun ajan. Myös Kuntaliiton puhelinvaihde on kiinni 15. – 26.7. Palvelemme normaalisti jälleen elokuun alusta alkaen.

Viestintä palvelee koko kesän ajan. Voit olla yhteydessä seuraaviin asiantuntijoihin:

5.7. – 2.8. Tiedottaja Mariam Rguibi, mariam.rguibi@kuntaliitto.fi, puh. 044 2645 683

5.8. – 16.8. Tiedottaja Hanna Kaukopuro-Klemetti, hanna.kaukopuro-klemetti@kuntaliitto.fi, puh. 050 597 4918

Tervetuloa mukaan kuntien viestijöiden tapaamiseen!

Tapaaminen järjestetään 14.-15.5.2024 Kuopiossa. Kattoteemoina ovat demokratian vahvistaminen, vaikuttamisviestintä ja tekoäly viestinnässä. Osallistua voivat kuntien ja kuntataustaisten organisaatioiden sekä hyvinvointialueiden viestijät. Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan.