HOPE-vaihto-ohjelma 2017

Tarkastettu

Vuoden 2017 teemana on ”Terveydenhuolto-organisaatioiden innovaatiot - uuden teknologian käyttöönotto, uusi tuottamisprosessi, henkilöstöjohtaminen sekä potilaiden osallisuus”. Haku vuoden 2017 vaihto-ohjelmaan päättyi 31.10.2016. Itse vaihto kestää kuukauden, ohjelma alkaa 15.5.2017 ja päättyy 11.–13.6.2017 Irlannissa pidettävän päätösseminaarin jälkeen.

Suomalaiset keskussairaalat ja suuret terveyskeskukset ovat osallistuneet aktiivisesti eurooppalaiseen terveydenhuollon hallinnon HOPE-asiantuntijavaihto-ohjelmaan. Ohjelma on tarkoitettu ammattihenkilöille, jotka ovat toimineet vähintään kolme vuotta terveydenhuollon johtotehtävissä tai ovat olleet muulla tavoin vastuussa toiminnan ja palvelujen kehittämisestä terveydenhuolto-organisaatiossa.

HOPE-asiantuntijavaihto-ohjelman tavoitteena on tutustuttaa vaihtoon osallistuva kohdemaan terveydenhuoltoon yleisesti ja erityisesti vuoden teemasta nouseviin kysymyksiin.

Suomen kansallisena koordinaattorina HOPE-ohjelmassa toimii erityisasiantuntija Hannele Häkkinen, jolta saa tarvittaessa lisätietoja sekä vaihtoon hakeutumisesta että isäntäorganisaationa toimimisesta.

Muualla verkossa

Palvelusähköposti Sosiaali ja terveys

Etunimi
Palvelusähköposti