Kuntaorganisaatioiden

Asiakaslähtöinen kunta -verkosto

Tarkastettu
Verkosto vaihtaa ajatuksia

 

  • Miten kuntien asiakaslähtöistä toimintakulttuuria ja asiakaspalvelua voidaan kehittää?
  • Millä uusilla keinoilla asiakasosallistuminen ja yhteistuotanto on mahdollista toteuttaa?
  • Miten palveluratkaisujen vaikuttavuutta voisi lisätä asiakaslähtöisyyden keinoin?
  • Miten palveluita digitalisoidaan asiakaslähtöisesti?

Verkoston tavoite ja jäsenet

Verkoston tavoitteena on vaihtaa ajatuksia, käytäntöjä ja ideoita

  • asiakaslähtöisistä palveluratkaisuista ja palvelujen digitalisoinnista,
  • kuntalaisten osallistumisesta palvelujen suunnitteluun ja kehittämiseen sekä
  • asiakaslähtöistä toimintakulttuuria kunnissa edistävistä keinoista.

Verkosto on avoin kaikille kuntaorganisaatioille.

Verkoston toimintatapa

Verkosto pitää yhteyttä yhteisen työtilan kautta ja tapaa säännöllisesti kasvotusten. Tapaamiset toteutetaan pääosin kunnissa. Verkoston tapaamisia on 2-5 vuodessa. Tapaamisten ohjelma ja ilmoittautumisohjeet lähetetään muutama viikko ennen kyseistä tapaamisajankohtaa verkostolle sähköpostilla.

Tulevat tapaamiset

Seuraava tapaaminen on poikkeuksellisesti kaksipäiväinen 15.-16.6.2017 Lappeenrannassa. Tarkempi ohjelma ja ilmoittautumisohjeet huhtikuun aikana.

Syksy aloitetaan Oulun kaupungin vieraina torstaina 7.9.2017.

tags
Tanja Rantanen

Etunimi
Tanja
Sukunimi
Rantanen
Kehityspäällikkö (asiakaspalvelut)

Yhteystiedot
Vastuualueet
  • Palvelujen digitalisaatio
  • Julkisen hallinnon asiakaspalvelu
  • Yhteispalvelu
  • Etäpalvelu
Organisaatio
Suomen Kuntaliitto ry
Yksikkö
Tietoyhteiskunta