Markkinointi- ja viestintätyön tukena

Piiri-yhteistyöverkosto

Piiri

Piiri toimii yhteistyö- ja sparrausverkostona markkinoinnin tekijöille

Toiminnan tarkoituksena onkin pitää yllä laajaa markkinointi- ja viestintäosaajien kehittämis- ja vertaisverkostoa, joka kehittää osaamista kunta-alalla ja nostaa kuntamarkkinoinnin ja viestinnän asemaa sekä arvostusta yleisesti kuntapäättäjien keskuudessa.Toiminnan tavoitteena on kehittää kuntien, seutujen ja alueiden markkinointiosaamista.

Piiri on aloittanut toimintansa vuonna 2006 Suomen Kuntaliiton, Seudulliset Kehittämisyhtiöt SEKES ry:n ja Suomen matkailun alue-organisaatiot SUOMA ry:n yhteishankkeena.

Piiri-verkoston tarkoitus

Kuntamarkkinoinnin Piiri-verkoston ja SM-kilpailun alkuperäisessä hankekuvauksessa on kiteytetty verkoston tarkoitus:
”Tarkoitus on verkottaa kuntaomisteisten tai -rahoitteisten organisaatioiden markkinoinnin ja viestinnän asiatuntijatehtävissä toimivat henkilöt yhteen ja kehittää kuntamarkkinoinnin osaamista kuntasektorilla. Liittymällä PIIRIin saa yhteistä informaatiota ja sparrausta kuntamarkkinoinnin kehittämiseen. Kuntamarkkinoinnin osaajien omalla verkostolla tuetaan alan toimijoiden välistä vuorovaikutusta ja välitetään tietoa keskitetysti kaikille osapuolille.”

Lähde mukaan avoimeen ja aktiiviseen kunta-alan yhteistyö- ja kehittämisverkostoon!

Piiri-jäsenyydestä on hyötyä

Piiri-verkosto tarjoaa jäsenilleen maksuttomia teematapaamisia ja asiantuntija- sekä case-esittelyjä päivänpolttavista kunta- ja aluemarkkinoinnin teemoista. Verkostomainen toiminta mahdollistaa ajatusten ja kokemusten vaihdon muiden jäsenten kanssa. Piiri-tapahtumat toimivat verkoston kontaktipintana. Piiri-tapahtuma "Kuntamarkkinoinnin näköalapaikka" järjestetään vuosittain keväällä.  Piirin vuosikalenteriin kuuluvat lisäksi maksuttomat tilaisuudet, joissa keskitytään tietyn teeman ajankohtaisasioihin Piiri-yhteistyöyritysten isännöimänä. Piiri-verkoston jäsenyys on kuntataustaisille organisaatioille maksuton eikä velvoita mihinkään.

Piiri-verkoston jäseneksi voi liittyä kuka tahansa kuntaomisteisen organisaation markkinointi- ja viestintätehtävissä toimiva tai kuntapäättäjä.

Piiri-tapahtumat

Piiri-verkosto järjestää vuoden mittaan vuorovaikutus- ja sparraustapahtumia.

Jäsenedut ja liittyminen jäseneksi

Piiri mahdollistaa ajatusten ja kokemusten vaihdon muiden jäsenten kanssa.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu

Kultaa ja kunniaa kuntien markkinoinnille.

Yhteistyökumppanit

Piiri-verkosto on ainutlaatuinen kumppanuusverkosto.

PHP Social Stream: There is no feed data to display!

Etunimi
Ulla