Jäsenedut ja liittyminen jäseneksi

Piiri-jäsenyydestä hyötyjä

Piiri-verkosto tarjoaa jäsenilleen maksuttomia teematapaamisia ja asiantuntija- sekä case-esittelyjä päivänpolttavista kunta- ja aluemarkkinoinnin sekä viestinnän teemoista. Verkostomainen toiminta mahdollistaa ajatusten ja kokemusten vaihdon muiden jäsenten kanssa. Liittymällä jäseneksi saat tietoa tulevista tapahtumista ensimmäisten joukossa!

Kuntamarkkinoinnin ja -viestinnän Piiri-verkoston jäsenyys on kuntataustaisten organisaatioiden toimijoille maksuton eikä velvoita mihinkään.

Piirin kanta-asiakkaan kokemuksia Piiri-verkoston toiminnasta

”Piiri on antanut mahdollisuuden osallistua suurtapahtumiin sekä muihin verkoston tilaisuuksiin. Tapahtumissa ja tilaisuuksissa olen saanut kuulla eri alojen toimijoita, viestinnän spesialisteja ja trendikkäitä mediapersoonia, jotka ovat kukin kertoneet aiheistaan markkinointiviestinnän näkövinkkelistä. Olen myös saanut lisää sisältöä pinnalla oleviin ilmiöihin ja trendeihin. Tapahtumista olen saanut hyviä vinkkejä omaan työhöni, paljon ajateltavaa ja pohdittavaa. Osallistumalla kuntamarkkinoinnin SM-kisoihin on ollut mahdollisuus saada omalle työlle ja yhteistyöprojekteille arvostusta. Ei myöskään voi väheksyä uusia tuttavuuksia – verkostoa, jota on tapahtumien kautta voinut luoda.” Rita Kuha – Piirin kanta-asiakas (markkinointipäällikkö, Vaasan kaupunki)

Jäsenedut

• maksuttomat teematapaamiset

• Kuntamarkkinoinnin näköalapaikka - Piiri-tapahtuma (maksullinen)

• julkis-yksityisyhteistyöverkoston asiantuntemus

• uutiskirjeet n. 8 kertaa/vuosi

• SM-kilpailun vuosijulkaisu

Käy tykkäämässä Piiristä, niin pysyt menossa mukana!

Liity Piiri-kuntamarkkinointiverkostoon

Ulla Kotila