Tanja Rantanen

Kuntaliiton kehityspäällikkö, joka innostuu digitalisaation luomista mahdollisuuksista tuottaa vaihtoehtoisia ja uusia tapoja asiointiin ja palveluihin.

Työn vastapainona harrastaa niin punttien nostelua kuin leffateatterin penkkien kuluttamista.

 

Tanja Rantanen
Kirjoittaja

Yksityisellä sektorilla mitataan ja seurataan asiakaskokemusta, tavoitteena tietenkin yksinkertaisesti hankkia ja pitää asiakkaat. Asiakkaalle tuotettu arvo, osti hän palvelua, tuotetta tai elämystä, näkyy esimerkiksi asiakkaan sitoutumisessa yritykseen. Jos ei ole asiakkaita ei ole bisnestäkään.
Tanja Rantanen
Kirjoittaja

Digitalisaatio nähdään mahdollistajana, välineenä ja joskus jopa synonyyminä asiakkaan huomioiville, asiakaskeskeisille palveluille. Maamme hallitus on kertonut tavoitteekseen julkisten palvelujen uudistamisen asiakaslähtöisiksi ja ensisijaisesti digitaalisiksi. Asiakas mainitaan aina, on sitten