Osallisuuspelin ja osallistuvan budjetoinnin koulutus 4.12.2018

Osallisuus

Kuntaliitto järjestää Osallisuuspelin ja osallistuvan budjetoinnin koulutuspäivän, joka on suunnattu ensisijaisesti kuntien ja maakuntien osallisuuden kehittämisestä vastaaville henkilöille. Koulutuspäivä koostuu kahdesta eri osuudesta: Aamupäivällä tutustutaan Osallisuuspeliin ja iltapäivällä osallistuvaan budjetointiin Lari Karreisen johdolla.

Ilmoittautuminen

Koulutuspäivä on täynnä! Ilmoitamme tällä sivulla mahdollisista peruutuspaikoista.

Voit ilmoittautua mukaan koko koulutuspäiväksi tai vastaavasti vain aamu- tai iltapäiväksi. Ilmoittautuminen tapahtuu tämän linkin kautta. Mukaan mahtuu 50 ensimmäistä, joten joudumme valitettavasti rajaamaan kunta- ja maakuntakohtaista osallistujamäärää.

Ilmoittautuminen on auki 26.11. asti tai niin pitkään, että koulutuksen maksimiosallistujamäärä tulee täyteen. Koulutusta ei valitettavasti ole mahdollista seurata etäyhteydellä. Koulutuspäivä on maksuton.

Päivän ohjelma:

• 9.00 - 10.00 Aamukahvit (Ravintola Kalliokivi, Kuntatalo 2. krs)
  • 10.00 - 10.15 Koulutuspäivän avaus, Jenni Airaksinen
  • 10.15 - 11.45 Osallisuuspelin esittely ja pelaaminen
  • 11.45 - 12.30 Lounas (omakustanteinen)
  • 12.30 - 15.30 Osallistuva budjetointi käytäntöön -valmennus, Lari Karreinen

Ruokailu

Talo tarjoaa osallistujille aamukahvit, mutta lounas on omakustanteinen. Kuntatalolla lounasta tarjoilee Palmia Kuntakallio, jonka lisäksi lähialueella palvelee useita eri lounaspaikkoja

Yhteystiedot

Koulutuspäivä järjestetään Kuntatalolla osoitteessa Toinen Linja 14, 00530 Helsinki. Kuntatalo sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella, noin 500 metrin päässä Hakaniemen metroasemalta ja reilun kilometrin päässä sekä Helsingin päärautatieasemalta että Pasilan asemalta. Kuntatalon edestä kulkevat lisäksi bussit 23 ja 502. Lisätietoa kulkuyhteyksistä löytyy HSL:n sivuilta

Voit tutustua tarkemmin Osallisuuspeliin, osallistuvaan budjetointiin ja Kuntaliiton materiaaleihin alla olevien linkkien kautta.

Osallisuuspeli

narrow

Osallistuva budjetointi

narrow