Kaikille avoin yhteisen kehittämisen ja ideoinnin ympäristö

Innokylä

Innokylä on kaikille avoin yhteisen kehittämisen ja tiedon jakamisen ympäristö. Avoimuus ja vuorovaikutus mahdollistavat yhteisen tekemisen, kehittämistulosten vapaan hyödyntämisen ja resurssien tehokkaan käytön. Innokylä tarjoaa tietoa, työkaluja, menetelmiä ja kumppaneita kehittämisen kaikkiin vaiheisiin. Innokylä on tarkoitettu hankkeissa ja perustyössään kehittämistä tekeville sekä kehittämistyön tuloksia hyödyntäville valmistelijoille, johtajille ja päätöksentekijöille.

Katso mitä Suomi kehittää

Innokylässä tuotetut ideat, tuotokset ja tulokset ovat vapaasti kaikkien kiinnostuneiden saatavilla ja hyödynnettävissä. Innokylän uusittu haku auttaa löytämään toimintamalleja paikkatiedon, aihealueen, ilmiön ja valmiusasteen perusteella.

Aloita kehittäminen Innokylän kehittämisen polulla

Innokylän kehittämisen polku antaa välineitä asiakaslähtöisten ratkaisujen tekemiseen. Innokylän kehittämisen polku pyrkii takaamaan onnistuneiden, asiakaslähtöisten ratkaisujen syntymisen, pysyvän muutoksen aikaansaamisen sekä ratkaisujen jalostamisen avoimesti ja helposti hyödynnettäviksi toimintamalleiksi. Jaa toimintamallisi kaikkien hyödynnettäväksi.

Tutustu Innokylän verkkopalveluun >>

Hae lisää