Kuntalehti

Kuntalehti on Kunta-alan johtava media. Voit myös seurata Kuntalehden uutisia sivulla Kuntalehti.fi ja Twitterissä.

Järvenpään kaupunginhallitus päättää ensi maanantaina uudestaan, ketkä kaupunginjohtajan virkaa hakeneista lähetetään henkilöarviointiin. Hallitus päätti 15. tammikuuta, että testeihin menevät Janakkalan kunnanjohtaja Tanja Matikainen , Lappeenrannan strategia- ja rahoitusjohtaja Olli Naukkarinen ja

Pohjois-Savossa on käynnistetty Kirkonkylät palvelukeskuksina-hanke, jossa etsitään uusia käyttötarkoituksia tyhjilleen jääville toimitiloille entisillä ja nykyisillä kirkonkylillä. Maaseututaajamien läpi ajettaessa silmille hyppää yksi, jos toinenkin tyhjä rakennus. Tulossa oleva sote-uudistus tule

Hallituksen päätös poistaa maakunnille pakolliseksi aiottu henkilöstö- ja taloushallinnon palvelukeskus Hetli sote- ja maakuntauudistuspaketista ei ole saanut surua puseroon. Pikemminkin riemunkiljahdukset ovat seuranneet uutisen leviämistä kuntakentällä. -Emme jää Hetliä kaipaamaan. Me olimme jo al

Päijät-Hämeen maakuntajohtaja Jari Parkkonen on liittynyt kisaan Heinolan kaupunginjohtajan virasta. Parkkonen on antanut suostumuksensa kuluvan viikon keskiviikkona. Heinolan kaupunginhallitus lähetti Parkkosen torstaina soveltuvuusarvioon ja kutsui hänet ensi maanantaina järjestettävään yleisötila