Tarjolla maksuttomat Talous-l- ja Ky-talous-l-sähköpostilistat

Kuntatalouden sähköpostilistat

sähköpostilistat

Talous-l-sähköpostilista

Talous-l on kuntien taloudesta vastaaville tarkoitettu sähköpostilista. Sähköpostilistan avulla voimme tiedottaa kuntatalouteen liittyvistä asioista nopeasti.

Palvelun tarjoajana on Suomen Kuntaliitto ja palvelua ylläpitää kuntatalousyksikkö.

Talous-sähköpostilistalle voi lähettää viestejä ainoastaan listalla olevat.

Listan osoite on Talous-l@listserv.kuntaliitto.fi  Tähän osoitteeseen lähetetyt viestit menevät kaikkien listalla olevien sähköpostiosoitteeseen.

Voit liittyä listalle lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: talous-l-join@listserv.kuntaliitto.fi

Voit erota listalta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: talous-l-leave@listserv.kuntaliitto.fi

Kytalous-l-sähköpostilista

Kytalous-l on kuntayhtymien taloudesta vastaaville tarkoitettu sähköpostilista. Sähköpostilistan avulla voimme tiedottaa kuntatalouteen liittyvistä asioista nopeasti ja tehokkaasti. Lisäksi taloudesta vastaavat voivat käyttää sähköpostilistaa keskinäiseen keskusteluun sekä tietojen ja mielipiteiden vaihtoon.

Talous-sähköpostilistalle voi lähettää viestejä ainoastaan listalla olevat.

Listan osoite on Kytalous-l@listserv.kuntaliitto.fi Tähän osoitteeseen lähetetyt viestit menevät kaikkien listalla olevien sähköpostiosoitteeseen.

Voit liittyä listalle lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: kytalous-l-join@listserv.kuntaliitto.fi

Voit erota listalta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: kytalous-l-leave@listserv.kuntaliitto.fi

Voit myös lähettää listalle liittymis- tai eroamispyynnön Tuija Valkeiselle osoitteeseen tuija.valkeinen@kuntaliitto.fi tai Riitta Nevasolalle osoitteeseen riitta.nevasola@kuntaliitto.fi

Tuija Valkeinen