Kuntaliiton toimintasalkku

Toimintasalkku-näkymä tarjoaa katsauksen Kuntaliiton edunvalvonta- ja projektitoimintaan sekä aktiivisiin verkostoihin. Tässä verkkoaineistossa näytettävät tiedot perustuvat Kuntaliiton toimintasalkun projekti-, edunvalvonta- ja verkostotietoihin. Toimintasalkun sisältö on havainnollistettu teeman, vaiheen ja kuntatiedon (projektit ja verkostot) mukaan. Tarkemmat edunvalvontatoimenpidettä, projektia tai verkostoa koskevat tiedot avautuvat haluttua ikonia klikkaamalla.

Ikonin värisävy kuvaa kulloistakin etenemisvaihetta. Vaalein sävy kuvaa alkuvaihetta, keskisävy toteutusvaihetta ja tummin päätösvaihetta. Projektien ja verkostojen osalta Toimintasalkun tiedot on havainnollistettu myös kunta- ja maakuntatasolla.

Projekti- ja verkostotietoja voi tarkastella myös kunta- ja maakuntatasolla. Klikkaamalla haluttua maakuntaa, avautuu oikealle näkymään maakunnan kunnat jotka ovat mukana Kuntaliiton projekteissa ja/tai verkostoissa. Tämän jälkeen on mahdollista tarkastella tarkemmin, missä Kuntaliiton projektissa tai verkostossa kyseinen kunta on mukana. Klikkaamalla haluttua ikonia avautuu näyttöön tarkemmat projekti-/verkostokohtaiset tiedot. ¨

Maakuntanäkymässä pallon koko suurenee sen mukaan kuinka monessa projektissa/verkostossa maakunnan kunnat ovat mukana. Pallon väri kuvaa vastaavasti mihin teemaan liittyviä projekteja/verkostoja maakunnassa on eniten.

Teemojen värit
Turkoosi = Palvelukehitys, kokeilutoiminta ja digitalisaatio
Keltainen = Talous
Oranssi = Hyvinvointi ja osaaminen
Sininen = Yhdyskunta ja ympäristö
Vihreä = Elinkeinot, kilpailukyky ja työllisyys
Harmaa= Läpileikkaava teema
Viininpunainen = Demokratia, organisaatiot ja johtaminen

Kuntakohtaisia tietoja voi hyödyntää mm. kuntien välisessä tiedon ja kokemusten vaihdossa. Muut kunnat voivat halutessaan olla yhteydessä projekti-/verkostokuntaan ja tiedustella esimerkiksi projektin tuloksista ja/tai kehittämiskokemuksista.

Tutustu myös Toimintasalkun vuosiraportti e-julkaisuun.​

Tiina Rinne

Etunimi
Tiina