Kunnille suunnattu ”Maksa mitä haluat” - haaste Unelmien liikuntapäivänä 10.5.2020

Unelmien liikuntapäivä 2020

Valtion liikuntahallinto ja Kuntaliitto haastavat kunnat toteuttamaan Unelmien liikuntapäivää 10.5.2020 ”Maksa mitä haluat”-konseptilla, jossa asiakas saa itse päättää osallistumis- tai sisäänpääsymaksunsa hinnan. Maksa mitä haluat -konseptin avulla saadaan asukkaita liikkeelle ja tutustumaan oman alueensa liikuntapalveluihin sekä tarjotaan jokaiselle mahdollisuus viettää oman budjettinsa mukainen liikuntapäivä.

Osana haastetta Kuntaliitto kokoaa kuntien hyviä käytäntöjä ja onnistumisia ”Maksa mitä haluat”-konseptista. Jos olette toteuttaneet konseptia jo aiemmin, kuulisimme mielellämme siitä ja jakaisimme tietoa myös muille kunnille vinkiksi. Myös ensikertalaisten kannattaa vinkata suunnitelmistaan. Omat kokemuksenne ja suunnitelmanne voitte jakaa täällä https://webropol.com/s/ULP2020kuntahaaste. Tuemme ja nostamme esiin haasteeseen mukaan lähteneitä kuntia viestinnässämme.

Onhan kuntanne mukana koko Suomen yhteisessä liikkumisen juhlapäivässä? Lähtekää mukaan haasteeseen, kutsukaa mukaan paikalliset toimijat ja tehkää oma toteutuksenne! Lisätietoa, viestintämateriaaleja ja tapahtumien ilmoittaminen Unelmien liikuntapäivän omilla sivuilla: www.unelmienliikuntapaiva.fi.