Kuntaliiton ja KT Kuntatyönantajien yhteinen projekti

Digitalisaatio ja työn murros

Miten digitalisaatio muuttaa kuntatyötä? Ilmianna kuntaorganisaatiosi kiinnostavat digiratkaisut! Etsimme ratkaisuehdotuksia aikavälillä 14.1.2021-28.2.2021.

Onko kuntaorganisaatiossasi meneillään olevia tai lähimenneisyydessä päättyneitä, kiinnostavia digitalisaatiohankkeita? Onko teillä kehitetty työtä ja toimintatapoja digitalisaation mahdollisuuksia hyödyntäen?

Ilmianna kuntasi kiinnostavat digiratkaisut meille! Haemme isoja ja pieniä case-esimerkkejä koko kuntakentän tueksi. Parhaat case-esimerkit kuvataan tarkemmin Kuntaliiton ja KT Kuntatyönantajien yhteisessä Digitalisaatio ja työn murros -hankkeessa, jonka tavoitteena on tehdä hyvää kuntatyötä näkyväksi ja arkipäiväistää digitalisaatiota johdon, henkilöstön ja palvelujen käyttäjien näkökulmasta. Näiden käytännön oivalluksista kumpuavien ratkaisujen avulla inspiroimme muita kehittämään ja digitalisoimaan kuntatyötä.

Hankkeessa kuvataan ja analysoidaan 15 kiinnostavaa digiratkaisua syvällisesti. Myös muut kiinnostavat oivallukset pääsevät esille muun muassa Tekojen torilla. Ratkaisuista ja niiden teemoista toteutetaan myös podcasteja ja webinaareja kuntakentälle.

Pääset kertomaan kiinnostavasta ratkaisusta vastaamalla tästä linkistä aukeavaan kyselyyn. Yhdellä vastauksella voit ilmoittaa kolme ratkaisua kerrallaan. Mikäli haluat ilmoittaa useampia ratkaisuja, voit täyttää useamman lomakkeen.

Lisätietoja Digitalisaatio ja työn murros -hankkeesta:

Anna-Mari Jaanu / anna-mari.jaanu@kt.fi

Niilo Hakonen / niilo.hakonen@kt.fi