Kultaa ja kunniaa kuntien markkinoinnille

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu

Vuoden 2021 kilpailu avataan 1.3.2021.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu kokoaa vuosittain Suomen kuntien ja seutujen markkinoinnin tekijät arvioimaan omaa työtään ja oppimaan hyvistä käytännöistä. Järjestäjinä toimivat Kuntaliitto, SEKES ry ja SUOMA ry. Kilpailun yhteistyöyritykset mahdollistavat vuosittain kampanjapalkinnot.

Semifinalistit esitellään ja voittajat palkitaan Kuntamarkkinoiden 15.9.2021 yhteydessä järjestettävässä viestintä- ja markkinointiseminaarissa.

Kuntamarkkinointi kehittyy

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu on järjestetty vuodesta 2006 lähtien. SM-kilpailuun on osallistunut vuosien aikana satoja kilpailutöitä, keskimäärin 40 vuodessa. Vuosien aikana on selvästi nähtävissä kuntamarkkinoinnin kehittymistä. Kampanjakokonaisuuksista on tullut entistä ammattimaisempia, hallitumpia ja kustannustehokkaampia.

Aiempien vuosien SM-finalistitöihin voit tutustua sivun alalaidassa olevan linkin kautta.

Tuomaristo arvioi

Jokainen kilpailuun ilmoitettu työ saa tuomaristolta kirjallisen palautteen. Tuomaristo pyytää kiinnittämään erityistä huomiota työn tavoitteiden asettamiseen ja tulosten mittaamiseen sekä dokumentointiin. Kampanjoinnin riittävä dokumentointi helpottaa oman työn arviointia, kehittymistä työssä sekä osallistumista kilpailuun.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun finalisteja

lateral-image-left