Osallistu vuoden 2021 Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun

Kilpailuaika on 1.3.2021-9.4.2021

Onko kunnassasi toteutettu markkinoinnilla tai tehokkaalla viestinnällä kampanjaa tai käytäntöä, jolle haluaisit näkyvyyttä laajemmin? Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu kokoaa vuosittain kuntien ja seutujen markkinoinnin tekijät oppimaan hyvistä käytännöistä kilpailuun osallistuvien töiden avulla. Kilpailun hyväksi koetut käytännöt ovat vapaasti kopioitavissa kuntien markkinoinnissa ja viestinnässä.

Kilpailu avataan 1.3.2021 ja ilmoittautuminen päättyy 9.4.2021. Materiaalien viimeinen jättöpäivä on 16.4.2021.

Kilpailuun ilmoittautuminen, osallistuminen ja säännöt

1. Kilpailuun osallistutaan rekisteröitymällä Innokylä.fi -sivustolle

1. Rekisteröitymisen jälkeen tutustu kilpailun päämääriin ja tavoitteisiin, ohjeisiin ja sääntöihin

1. Luo Innokylän sivustolla uusi toimintamalli (=kilpailulomake) kohdasta ”aloita uuden toimintamallin kehittäminen”

1. Lomakkeessa on useita kohtia, joihin sinun ei tarvitse vastata. Lue ohjeista, mitkä kohdat ovat pakollisia ja mitä sisältöä tuomaristo käyttää arvioinnissaan

1. Uuden toimintamallin luomisen jälkeen sinun pitää vielä ilmoittautua kilpailuun verkkolomakkeella

Tuomarointi

Tuomaristo kokoontuu kaksi kertaa 4.5. ja 12.5. Tuomaristo valitsee kilpailutöistä viisi semifinalistia, joista kolme palkitaan. Tuomaristolla on valtuudet jakaa kunniamainintoja.
Palkinnot mahdollistavat yhteistyökumppanit Sanoma ja Milton.

Shortlista, semifinalistit ja voittajat

Shortlista julkaistaan 1.6.2021.

Semifinalistit esitellään ja voittajat palkitaan Kuntamarkkinat 15. - 16.9.2021 -tapahtumassa viestintä- ja markkinointiseminaarissa.

Kilpailun säännöt tässä alla liitteenä. Tutustu aikaisempien vuosien finalisteihin.

Kilpailun taustasta kerrotaan Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun verkkosivulla

Lisätietoja: Kilpailusta ja sen sisällöstä Eija Rautiainen, eija.rautiainen@kuntaliitto.fi
Innokylä.fi toiminnasta Eero Ylinentalo, eero.ylinentalo@kuntaliitto.fi

Eija Rautiainen