Nyt meneillään AKUSTIssa

Kevään 2020 aikana AKUSTI-foorumi työskentelee toimikauden toimintasuunnitelman sekä toimintamallin kanssa, suunnittelee kesäseminaaria (päivämääräksi on valikoitunut 16.-17.6.) sekä jalkauttaa ja levittää Kehityskompassia kuntiin ja kuntayhtymiin.

Toteutettujen ja suunniteltavien tietojärjestelmämuutosten kokemusten jakamiseen kehitetyt etäseminaarit AKUSTI-areenat jatkuvat.  Lisäksi johtoryhmän käsittelyssä on Kanta -kehittäminen ja yhteistyön mallit kehittämisen osalta, yhteistyötä eri toimijoiden kanssa digitalisaation edistämisen kysymyksissä ja konkreettisissa työkaluissa. Syksyn suurempien tapahtumien valmistelua aloitellaan myös (mm. sote-johtajien ICT-tapaaminen sekä tiedonhankintamatka).

Johtoryhmä kokoontuu vuonna 2020 yhteensä kuusi kertaa, joista kaksi kokousta järjestetään Kuntatalolla Helsingissä, muut etäyhteyksillä. Työvaliokunta kokoontuu pelkästään etäyhteyksillä.

Sihteeristö on täydentynyt kolmannella erityisasiantuntijalla tammikuussa, kun Marjo Orava aloitti. Sihteeristö osallistuu kevään aikana ATK-päiville Turussa ja HIMSSiin Helsingissä, tervetuloa keskustelemaan!

Lisätietoja meneillään olevista asioista saa sihteeristöltä, akusti@kuntaliitto.fi

Timo Ukkola

Timo
Ukkola

+358 9 771 2091
Vastuualueet
  • Alueiden ja kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon tietohallintoyhteistyöfoorumi AKUSTI:n toimintaa tukevan Kuntaliiton sihteeristön tehtävät.
Twitter-tili
Hanna Menna