AKUSTI-foorumin kesäseminaarit ja tiedonhakumatkat

Akustin Naantalin kesäseminaarin workshop

Vuoden 2019 AKUSTI-kesäseminaari järjestettiin 4.-5.9. Naantalissa. Ohjelma koostui mm. hallitusohjelman terveisistä sote-ICT-väelle, tiedolla johtamisen edistämisestä sekä AKUSTIn selvitysten tuloksista. Tuttuun tapaan seminaarissa oli aikaa myös verkostoitumiselle ja keskustelulle. AKUSTI-kesäseminaarin esitykset löydät alta liitteinä.

AKUSTI-foorumi järjestää vuosittain kesäseminaarin julkisen sektorin sote-tietohallintojohdolle ja sote-asiantuntijoille (ml. hallintoylilääkärit, ICT-asiantuntijat jne.). Seminaarissa käsitellään ajankohtaisia asioita ja suunnitellaan foorumin tulevaa toimintaa. Tiedonhakumatkoja järjestetään noin kerran vuodessa ja ne suunnataan kohteisiin, joista saa mahdollisimman paljon oppia ja vertailutietoa kotiin viemisiksi.

Vuoden 2019 tiedonhakumatka suuntautuu Berliiniin, Saksaan 4.-6.11.2019. Lisätietoa matkasta Jani Jussilalta. Ilmoittautuminen avautuu myöhemmin syksyllä.

Vuoden 2018 opintomatka suuntautui Iso-Britanniaan Lontooseen ja Oxfordiin. Tutustuimme sekä Iso-Britannian terveydenhuoltojärjestelmään, osallistuimme HIMMS UK:n järjestämään Executive Leadership Summit -kutsuseminaariin ja pääsimme kuulemaan paikallistason ratkaisuista.

lapsi katsoo stetoskooppiin

Tiedonhankintamatkat

narrow
Jani Jussila

Etunimi
Jani
Sukunimi
Jussila
Erityisasiantuntija

+358 9 771 2023
Kännykkä
Vastuualueet
  • Alueiden ja kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon tietohallintoyhteistyöfoorumi AKUSTI:n toimintaa tukevan Kuntaliiton sihteeristön tehtävät määräaikaisen jatkokauden (2017–2019) aikana.
Organisaatio
Suomen Kuntaliitto ry
Yksikkö
Sosiaali ja terveys
Tiimi
Tieto- ja talous
Hanna Menna

Etunimi
Hanna
Sukunimi
Menna
Erityisasiantuntija

+358 9 771 2043
Kännykkä
Vastuualueet
  • AKUSTI-hankkeen sihteeristön tehtävät, projektit ja viestintä.
Organisaatio
Suomen Kuntaliitto ry