Kuntaliiton asiakaspalvelu

Sote-muutostuen palvelupyyntö

Eteenpäin

Lähetä palvelupyyntö Kuntaliitolle

Huomioithan, että Kuntaliitto palvelee kuntien luottamushenkilöitä ja viranhaltijoita sekä Kuntaliiton palvelusopimusasiakkaita ja muodostuvia hyvinvointialueita heidän työhönsä liittyvissä kysymyksissä. Muille sidosryhmille palvelumme on maksullista. Yksityishenkilöitä kehotamme ottamaan yhteyttä kotikuntaansa.

Pyrimme ottamaan palvelu- ja lausuntopyynnöt käsittelyyn noin viiden arkipäivän kuluessa niiden saapumisesta. Avoimessa verkkopalvelussamme on lisätietoa Kuntaliiton toiminnasta ja muutostuesta.

Yhteystietosi

Palvelupyynnön tiedot

Valitse mihin aihealueeseen yhteydenottosi liittyy. Valintasi perusteella voimme ohjata pyynnön suoraan oikealle asiantuntijalle.

1) Henkilöstön siirtoa koskevat palvelupyynnöt ohjataan KT Kuntatyönantajille Kuntaliiton toimesta. KT:n suorat yhteystiedot löytyvät tästä.

2) Etkö löytänyt etsimääsi, voit valita vaihtoehdon muu ja kuvata tarkemmin palvelupyynnön kuvaus -kentässä.

Pyyntö voidaan käsitellä salassapidon alaisena sen sisältäessä julkisuuslain 621/1999 tai henkilötietolain 523/1999 nojalla salassa pidettävää tietoa.

Asiantuntijan kirjallinen konsultatiivinen kannanotto on maksullista lisäpalvelua ja edellyttää aina toimeksiantoa. Tietoa palveluperiaatteistamme sekä maksullisista palveluista.

Liitteen maksimikoko on 25 MB. Suosittelemme lähettämään liitteen PDF-muodossa.

Lähettämällä pyynnön hyväksyt, että tiedot tallennetaan Kuntaliiton asiakasrekisteriin. Henkilötietolain (523/99) 10§:n mukainen tietosuoja- ja rekisteriseloste Kuntaliiton asiakastietorekisteristä löytyy täältä.