Taloustorstai - ajankohtaiskatsaus kuntien talouteen

Taloustorstai

Taloustorstai on kanava nopeaan tiedonvälitykseen, ajankohtaisten asioiden esille nostoon ja keskustelun pohjaksi. Taloustorstai käsittelee kuntatalouden ajankohtaisia aihepiirejä Kuntaliiton talousyksikön asiantuntijoiden johdolla. Myös osallistujilla on mahdollisuus osallistua Taloustorstaihin ja saada vastauksia kysymyksiinsä.

Taloustorstai-lähetykset ovat maksuttomia. Suorat lähetykset ja tallenteet tuottaa Kunta.tv. Taloustorstai-tilaisuuksista ilmoitetaan mm. Taloussähköpostilistoilla. Voit liittyä listoille täältä.

Anna palautetta ja vaikuta tulevaisuuden palveluihimme!

Miten Taloustorstai palvelisi sinun tarpeitasi entistä paremmin?
Keräämme parhaillaan katsojapalautetta, jotta voimme kehittää toimintaamme entistä paremmin kuntatalouden asiantuntijoita palvelevaan suuntaan.

Vastaa lyhyeen kyselyyn tällä lomakkeella. Kiitos vaivannäöstäsi jo etukäteen!

Esittelyvideo

Kuntaliiton Taloustorstai - ajankohtaiset talousuutiset suoraan kuntiin

Asiaa taloustavarasta -videot

Katso videot KuntaTV:n sivuilta.

Seuraava Taloustorstai 30.3.2023 klo 9.30-12:00

Ilmoittautumalla lähetykseen saat vastausviestinä mahdollisuuden lisätä osallistumislinkillä varustetun kalenterivarauksen suoraan kalenteriisi. Vain ennakkoilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkit tilaisuuden materiaaleihin mahdollisimman pian tilaisuuden jälkeen.
Ilmoittautumislinkki 30.3. tilaisuuteen tulee pian tänne.

Taloustorstain 30.3.2023 klo 9.30-12.00 ohjelma tekeillä!

Katso lähetys osoitteessa https://www.kunta.tv/tallenteet/taloustorstai/

*HUOM!* RAFO:ssa 9.2. Taloustorstai-LIVE! https://koulutus.fcg.fi/rafo

Taloustorstait keväällä 2023

Kevään 2023 Taloustorstai-lähetykset ovat 9.2. Taloustorstai-LIVE - RAFO:ssa / 30.3. / 27.4. ja 8.6. klo 9.30-12.00.

Siniset kikkareet

Tutustu Kuntaliiton hallitusohjelmatavoitteisiin

Eduskuntavaalit ovat myös kuntavaalit. Kokosimme kuntakentän 13 kärkitavoitetta kevään hallitusohjelmaneuvotteluihin.

Tutustu hallitusohjelmatavoitteisiin.