Sosiaali- ja terveydenhuollon atk-päivät 2017

Mannerheimintie 13 e, Helsinki
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Kuntaliitto järjestää yhdessä FCG Koulutuksen kanssa valtakunnalliset Sosiaali- ja terveydenhuollon atk-päivät 23.–24.5.2017 Finlandia-talossa Helsingissä. Päivät alkavat jo 22.5. Get-togetherillä, jolloin on mahdollisuus tutustua näyttelyyn ennakkoon ja verkostoitua kollegoiden kanssa.

Järjestämme päivät yhdessä HUS:n ja Helsingin kaupungin kanssa ja olemme laatineet tapahtumasta monipuolisen kokonaisuuden, joka palvelee sekä sosiaali- ja terveydenhuollon eri ammattiryhmien, että järjestelmätoimittajien tarpeita. Järjestyksessään 43. Atk-päivillä on kumpanakin päivänä runsaasti ajankohtaista ohjelmaa useassa rinnakkaissessiossa:

• Kansalliset sähköiset SOTE-palvelut
• Digitaalinen tuki asiakkaalle ja ammattilaiselle
• Modernit diagnostiset it-palvelut
• Potilastietojen ja asiakastietojen tietoallasratkaisut ja raportoinnin visualisointi
• Sosiaali- ja terveydenhuollon tiedon integrointi
• Sosiaali- ja terveydenhuollon tiedonhallinnan kehittäminen
• Keskitetyt palvelukeskukset uudessa SOTEssa
• Keinoälyratkaisut osana diagnostisia tutkimuksia ja hoitoa
• Mobiilisovellut osana asiakas- ja potilaspalveluiden kehittämistä
• Teknologia ja turvallisuus
• Tuotteet ja toteutukset tutuiksi

Ohjelma valmistuu tammikuun 2017 aikana.

Näyttelypaikat
Jo olet kiinnostunut näyttelypaikasta, ota yhteyttä jenna.luotonen@fcg.fi tai kauko.hartikainen@kuntaliitto.fi

Ilmoittautuminen viimeistään 24.4.2017 mennessä.
Voit ilmoittaa samasta organisaatiosta kerralla useamman henkilön. Kun olet täyttänyt ensimmäisen henkilön ilmoittautumislomakkeen kokonaisuudessaan ja vahvistanut ilmoittautumisen, valitse vaihtoehto ”ilmoita lisää osallistujia”. Ilmoittautumislomakkeella on silloin valmiina organisaation yhteystiedot, ja voit täydentää niitä seuraavan ilmoittautujan yhteystiedoilla.

The Association of Finnish Local and Regional Authorities is organising together with FCG Training a Social & Healthcare ICT Conference on 23 – 24 May 2017. The conference will be hosted at the spacious premises of the Finlandia Hall Helsinki.

We will co-host the conference with the University Hospital of Helsinki and the city of Helsinki. We have drawn up a multifaceted program to serve the needs of both system vendors and various professional groups in health care. The Healthcare ICT Conference, now organized for the 43rd time, provides a wealth of current topics through several parallel sessions:
• Nationwide electronic social welfare and health care services
• Digital support for the clients and health care professionals
• Modern diagnostic ICT-services
• Solutions of the patient and client information tubes and visualization of the reports
• The integration of social welfare and health care information
• The development of social welfare and health care information management
• Focused service centers in the new social and healthcare environment
• Artificial intelligence as part of diagnostic examinations and health care
• Mobile applications as part of the development of client and patient services
• Technology and safety
• Make your products and applications well-known