Kunnallisen osakeyhtiön hallitusosaaja, Kho2

1600.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Kuntalaki edellyttää kuntayhtiöiden hallitusjäseniltä riittävää ammattitaitoa hallitustyössä. Kunnallisen osakeyhtiön hallitusosaaja (Kho) - opintokokonaisuus vastaa tähän tarpeeseen. Kuntayhtiöiden muuttuva toimintaympäristö luo haasteita, joiden kohtaamiseen koulutus antaa hyvät valmiudet.

Kho-opintokokonaisuus on mahdollista suorittaa kahdella tavalla. Kuntaliiton sertifioiman Kho-tutkinnon voi suorittaa osallistumalla aktiivisesti kaikkiin lähijaksoihin sekä suorittamalla hyväksytysti tutkintoon liittyvät ennakko- ja lopputehtävät. Tehtävät keskittyvät oman osaamisen kehittämiseen ja niiden arvioinnissa kiinnitetään huomiota asioiden omaksumiseen. Vaihtoehtoinen ja kevyempi opintopolku on pelkkien lähijaksojen suorittaminen, josta on mahdollista saada osallistumistodistus. Rohkaisemme osallistujia valitsemaan ensimmäisen vaihtoehdon, jolloin opintokokonaisuudesta on mahdollista saada irti suurin mahdollinen hyöty.

Koulutus on tarkoitettu erityisesti kunnallisten osakeyhtiöiden hallitusten jäsenille ja johdolle sekä heille, jotka toimivat yhtiöiden parissa konserniohjauksen tehtävissä. Lisäarvoa koulutus tuottaa, kun osallistutte siihen ryhmänä, esimerkiksi koko hallituksen voimin. Teemme tarvittaessa myös yksittäisille yhtiöille tai alueille tarkoitettuja räätälöityjä Kho-opintokokonaisuuksia.

Ilmoittautuminen viimeistään 3.3. mennessä.