Etu- vai takapenkillä muutoksessa - parhaat käytännöt muutoksen johtamiseen

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Kurssi
Tapahtuma kaupunki
Helsinki, Radisson Blu Royal Hotel
Osoite
Runeberginkatu 2, Helsinki
Hinta (ilman ALV)
390.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Maakuntauudistus haastaa jokaisen kunta-alan johtajan ja esimiehen muutosjohtamistaidot toden teolla. Osaatko viedä henkilöstösi muutoksen läpi haluamallasi tavalla?

Johtamisen ja esimiestyön keskeinen osaaminen liittyy ihmisten johtamiseen muutoksen keskellä ja muutoksen tekemiseen ihmisten kanssa. Ihmiset tekevät muutoksen. Tee muutoksesta sellainen kuin haluat johtamalla muutosta parhaiden ja tieteellisesti koeteltujen menetelmien avulla.

Koulutuksessa pääset keskustelemaan kollegoiden kanssa avoimessa ja luottamuksellisessa ilmapiirissä. Voit testata vaikeitakin johtamiseen liittyviä taitoja turvallisessa ympäristössä ja soveltaa oppeja omaan muutostilanteeseesi. Opit uudella ja raikkaalla tavalla konkreettisia vaikuttamisen ja johtamisen keinoja, joita voit heti soveltaa käytäntöön.

Parhaan hyödyn koulutuksesta saat ottamalla kollegasi mukaan. Jo kolmelle osallistujalle samasta organisaatiosta myönnämme erikoishinnan! Ole suunnannäyttäjä ja hyppää kyytiin nyt.

Ajankohta on vaihtunut.