Teknisten lautakuntien koulutuspäivät

0.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Syksyllä 2017 FCG Koulutus Oy tarjoaa viisi Suomen Kuntaliiton kanssa yhteistyössä suunniteltua vaihtoehtoa teknisten lautakuntien koulutukseen. Koulutukset ovat tarjolla Oulun ohella Vantaalla (6.-7.9.), Tampereella (20.-21.9.), Turussa (25.-26.10.) ja Kuopiossa (8.-9.11.). Kunnat voivat valita vaihtoehdoista luottamushenkilöilleen parhaiten sopivat ajankohdat ja koulutuspaikkakunnat.

Koulutuspäivät on tarkoitettu sekä uusille että vanhoille teknisen lautakunnan jäsenille. Koulutuspäivien sisältö antaa luottamushenkilöille monipuolista, tärkeätä tietoa tukemaan hyvää päätöksentekoa.

Tilaisuuksissa käsitellään monipuolisesti lautakuntatyön lähtökohtia, keskeisiä oikeudellisia kysymyksiä sekä toimintatapoja. Koulutuksen teemoina myös lautakunnan perustehtävät ja rooli, teknisen toimialan palvelut sekä palvelujen tuottamisen vaihtoehdot. Toisena iltapäivänä osallistujat voivat valita kiinnostuksensa mukaan omaksi koulutusteemakseen joko kaavoituksen tai toimitilapalvelut.

Kaikki päivien kouluttajat ovat hyvin kokeneita kuntien teknisen ja ympäristötoimialan asiantuntijoita.

Tilaisuuden osallistujat voivat lähettää etukäteen kysymyksiä, joita toivovat päivillä käsiteltävän. Kysymykset Jouko Riipiselle jouko.riipinen@fcg.fi tai 044 555 9796.

On toivottavaa, että koulutuspäivään osallistuu kustakin teknisestä lautakunnasta mahdollisimman monta jäsentä sekä mahdollisesti myös esittelijä. Näin varmistetaan se, että lautakunnan kaikilla jäsenillä saman sisältöinen tietopohja, kun keskustelua lautakunnan tehtävistä jatketaan lautakuntatyön yhteydessä.

Tervetuloa!