Osastonsihteerinä psykiatriassa ja mielenterveystyössä

495.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Osastonsihteerinä psykiatriassa ja mielenterveystyössä 2017 –koulutuspäivät kokoavat syksyiseen Tampereeseen psykiatrian alalla työskentelevät osastonsihteerit kautta maan. Päivien aikana pääsemme kuulemaan ajankohtaisimman tiedon työtä ohjaavasta lainsäädännöstä ja asetuksista.

Teknologian ollessa yhtenä työkaverina on päivien aikana syytä syventyä myös tietosuojaan liittyviin kysymyksiin. Jokainen terveydenhuollon saralla työskentelevä tietää, ettei sihteerin työ ole pelkkää paperin pyörittämistä, vaan työskentelyä tapahtuu paljon myös asiakasrajapinnalla.

Päivien aikana pääsemme kuulemaan yleisimmistä psykiatrisista sairauksista, potilaiden sekä väkivallan kohtaamisesta työssä. Yhtenä teemana päivillä on työhyvinvointi, jonka yhteydessä pääsemme kuulemaan, miten vuorovaikutuksen keinoin voimme vaikuttaa työhyvinvointiin ja miten esimerkiksi työnohjauksella voidaan kehittää omaa työssäjaksamista. Suuntaamme lisäksi katseen kohti tulevaa: Mitä sote –uudistuksen saralla tapahtuu ja miten se vaikuttaa käytäntöön?

Koulutuspäiviltä saat mukaasi tärkeää ja ajankohtaista tietoa työyhteisöösi vietäväksi, vinkkejä omaan työssäjaksamiseen ja erinomaisen tilaisuuden verkostoitua kollegoidesi kanssa kautta maan!

Koulutus on tarkoitettu osastonsihteereille psykiatrisilla osastoilla ja avohoidossa sekä muille aiheesta kiinnostuneille.

Tavataan Tampereella!

Ilmoittautuminen 13.11. mennessä tai niin kauan kuin paikkoja riittää.