Palveluohjaus 2017

560.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Palveluohjaus 2017 –päivät kokoaa yhteen kaiken oleellisen, mitä palveluohjauksesta tulee tietää juuri nyt! Päivien aikana pääsemme kuulemaan palveluohjaukseen vaikuttavasta lainsäädännöstä, keskitetystä palveluohjauksesta maakunta- ja sote-uudistuksessa. Palaamme myös palveluohjauksen alkulähteille ja kuulemme vastauksen kysymykseen, mitä palveluohjaus on. Paneudumme myös kannattavuuskysymyksiin sekä siihen, mitä itse palveluohjaajan tulee osata ja mitä työ on käytännössä.

Toisena koulutuspäivänä paneudumme Sosiaali- ja terveysministeriön laatimiin laatusuosituksiin hyvän ikääntymisen turvaamiseksi ja palvelujen parantamiseksi vuosina 2017–2019 sekä sosiaali- ja terveysministeriön I&O-kärkihankkeeseen ja erityisesti KAAPO toimintamalliin. Iltapäivän vietämme kuullen, miten palveluohjaus on järjestetty esimerkiksi Essoten alueella.

Saat päiviltä mukaasi oleellisen tiedon palveluohjauksesta organisaatioosi vietäväksi. Kuulet, miten palveluohjaus on muualla järjestetty ja erityisen mahdollisuuden verkostoitua kollegoidesi kanssa.

Tavataan joulun alla Helsingissä!

Ilmoittautuminen viimeistään 27.11. mennessä.