Suora lähetys Kunta-TV:n kautta klo 9.30-12.00

Verkkotapahtuma
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tervetuloa seuraamaan syksyn ensimmäistä Taloustorstaita suorana lähetyksenä Kunta-TV:stä 17.8.2017 klo 9.30 alkaen. Aiheina mm. kesän käänteet maakuntauudistuksessa ja vinkit vuoden 2018 taloussuunnitteluun kunnissa. Valtiovarainministeriön kanta valtion vuoden 2018 talousarvioksi julkaistaan 10.8.2017.

Taloustorstai on kanava nopeaan tiedonvälitykseen, ajankohtaisten asioiden esille nostoon ja keskustelun pohjaksi. Taloustorstai käsittelee kuntatalouden ajankohtaisia aihepiirejä Kuntaliiton talousyksikön asiantuntijoiden johdolla.

Torstaina 17.8.2017 äänessä Jukka Hakola, Sanna Lehtonen, Minna Punakallio ja Jari Vaine.

Myös osallistujilla on mahdollisuus osallistua Taloustorstaihin ja saada vastauksia kysymyksiinsä.

HINTA: Taloustorstai on osallistujille ilmainen.

ILMOITTAUTUMINEN: Taloustorstaihin ilmoittaudutaan Webropol-lomakkeen kautta. Linkki 17.8.2017 ilmoittautumiseen: https://www.webropolsurveys.com/S/4F9D285BA8CA53B2.par

Kaikille ilmoittautuneille lähetetään linkki ja ohjeet suoran lähetyksen seuraamiseen keskiviikkona 16.8.2017.

TALLENNE: Taloustorstaita on mahdollista seurata myös tallenteena suoran lähetyksen jälkeen. Linkki tallenteeseen lähetetään kaikille ilmoittautuneille. Mikäli siis haluat seurata Taloustorstain suoran lähetyksen jälkeen tallenteena, ilmoittaudu Webropol-lomakkeella tilaisuuteen.

LISÄTIEDOT: kehittämispäällikkö Sanna Lehtonen, sanna.lehtonen(at)kuntaliitto.fi , p. 050 575 9090 tutkimussihteeri Tuija Valkeinen, tuija.valkeinen(at)kuntaliitto.fi, p. 050 548 1440

Tagit