Tervetuloa!

Yhteisöllinen innovointi -tuotteistushankkeen päätösseminaari 25.4.

kengät

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Tapahtuma kaupunki
Kuntatalo
Osoite
Toinen Linja 14, 00530 Helsinki

Tervetuloa mukaan yhteisöllisen innovoinnin tuotteistushankkeen päätösseminaariin 25.4.2017 klo 10-15 Kuntatalolle Helsinkiin! Seminaariin on mahdollista osallistua myös etänä.

Yhteisöllinen innovointi on uutta luova yhteistyömalli, jonka avulla yhteisön työtä ja palveluita voidaan kehittää kevyesti ja ketterästi.

Toimintamalli toteutusta tukevine aineistoineen on tuotteistettu kevään 2017 aikana kuntien, seurakuntien ja muiden tahojen vapaasti hyödynnettävään muotoon. Kuntaliiton ja Kirkkohallituksen yhteistä tuotteistushanketta on rahoittanut Työsuojelurahasto.

Seminaari on tarkoitettu kuntien ja seurakuntien johtajille, työyhteisöjen ja palveluinnovaatioiden kehittäjille sekä kaikille organisaatiorajat ylittävästä yhteistyöstä kiinnostuneille. Päivän jälkeen osallistujat tietävät, miten yhteisöllisen innovoinnin mukaisen kehittämisprosessin voi käynnistää.

Ohjelma:

9.30     Tervetulokahvit

10.00   Avauspuheenvuoro (Kaija Majoinen ja Pekka Huokuna)

10.15   Työsuojelurahaston kehittämisavustus (Mikael Saarinen)

10.30   Arjen pelastajat -hanke, Kuntaliitto (Tuula Jäppinen)

10.50   Kunnioittava keskustelu -menetelmä, Kirkkohallitus (Terttu Malo)

11.10   Yhteisöllisen innovoinnin tuotteistushanke ja palvelutuotteen esittely (Ville Nieminen ja Krista Mikkonen)

12.15  Omakustanteinen lounas

13.15  Palvelutuotteen käytön opastus ja omien kehittämishankkeiden käynnistyksen ohjeet (Ville Nieminen ja Krista Mikkonen)

14.15  Yhteisöllisen innovoinnin jatkokehitys (Ville Nieminen ja Krista Mikkonen)

14.45  Loppukeskustelu ja päätössanat

15.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautumiset 18.4. mennessä:
Ilmoittautumislomake

Mukaan paikan päälle mahtuu viisikymmentä ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Etäosallistujien määrää ei ole rajoitettu.

Kutsua voi vapaasti jakaa!

Lisätietoja:
Ville Nieminen / tuotteistushankkeen vetäjä: 097712749, Ville.Nieminen@kuntaliitto.fi
Krista Mikkonen / tuotteistushankkeen fasilitaattori: 0445746621, krista.mikkonen@taiteoy.fi

Tuotteistushankkeen etenemistä voi seurata Innokylän työskentelytilan kautta: https://www.innokyla.fi/web/tyotila4384379