Asiakaspalvelupäivät

600.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Asiakaspalvelupäivien aikana sinulla on mahdollisuus saada tietoa julkishallinnon rakenteiden ja toimintatapojen uudistamisen vaikutuksista asiakaspalveluun, pohtia asiakaskeskeisen kehittämisen edellytyksiä muutostilanteessa sekä saada tietoa ja oivalluksia, jotka auttavat hyödyntämään muutoksen tuomat mahdollisuudet asiakkaiden ja työyhteisön eduksi.

Tänä vuonna teemana on palveluiden siirtyminen verkkoon - henkilökohtaisen palvelun ja asiakaskohtaamisten merkitystä unohtamatta. Monikanavainen palvelu on parhaimmillaan joustavaa, yksilöllistä ja ratkaisukeskeistä. Se vaatii tekijältään paljon, mutta myös mahdollistaa, motivoi ja palkitsee.

Koulutuksessa päivität tehokkaasti tietosi ajankohtaisista asiointipalveluihin liittyvistä trendeistä sekä opit edelläkävijöiden kokemuksista. Saat vinkkejä, jotka parantavat mahdollisuuksiasi onnistua palvelutilanteissa ja vahvistaa asiakaskeskeistä palvelukulttuuria työpaikallasi.

Asiakaspalvelun ammattilaisten tapaaminen tarjoaa erinomaisen tilaisuuden uusien tietojen ja näkökulmien saamiseen, ideoiden kehittelyyn ja testaamisen sekä kokemusten ja hyvien käytäntöjen vaihtoon kollegojen kanssa.

Tervetuloa!