Johdon sihteereiden ja assistenttien ajankohtaispäivät

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Kurssi
Tapahtuma kaupunki
Pori
Pori, Original Sokos Hotel Vaakuna
Osoite
Gallen-Kallelankatu 7, PORI
Hinta (ilman ALV)
550.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Porin kaupunki ja FCG Koulutus toivottavat johdon sihteerit ja assistentit perinteisille ajankohtaispäiville.

Osallistuminen kannattaa, koska päivien aikana tapaat kollegoita eri puolilta maata – vertaat kokemuksia ja valitset sopivimmat vinkit ja työkalut itsellesi. Tutustut myös kiinnostavaan kattaukseen porilaisia esimerkkejä ja saat tutkittua tietoa alueiden vetovoiman kehittymisestä, syistä ja seurauksista.

Lisäksi kuulet ja keskustelet tavoitteellisuudesta, itseohjautuvuudesta ja vuorovaikutuksesta omassa työssäsi sekä osana johdon sihteerin ja assistentin ammattitaitoa ja tämän päivän työparityöskentelyä.

Päivien aikana osallistut vastaanotolle kauniilla Porin kaupungintalolla. Saat myös mahdollisuuden tutustua yhteen Suomen suurimmista ja näyttävimmistä ruukkialueista, kun toisena päivänä siirrymme hotelliaamiaisen jälkeen kulttuurihistoriallisesti arvokkaalla Ahlströmin ruukkialueella sijaitsevalle Noormarkun klubille työskentelemään.

Ajankohtaispäivät tarjoavat tilaisuuden kuulla ja keskustella kunta-alan ja työelämän ajankohtaisista asioista sekä omaan työhön liittyvistä hyvistä käytännöistä kollegoiden kanssa. Tervetuloa!