Tarkastushenkilöstön koulutuspäivät

630.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Tarkastushenkilöstön koulutuspäivät 2018 tarjoaa tuoreet tiedot ja näkemykset kunta-alan tarkastustoimeen vaikuttavista muutoksista. Maakuntauudistusta käsittelevät puheenvuoroissaan sekä Kuntaliiton että Valtiontalouden tarkastusviraston edustajat. Syventävät esitykset vastuullisuudesta, riskienhallinnasta ja sisäisestä tarkastuksesta kunta-alalla lisäävät osallistujien varmuutta toimia viranhaltijana tai luottamushenkilönä.

Tapahtuma toteutetaan suositulla lounaasta seuraavan päivän iltapäiväkahviin –periaatteella. Aloitamme lounaalla, asiapitoisen iltapäivän jälkeen vietämme tunnelmallisen joulunalusillallisen ja seuraavan päivän asiantuntijapuheenvuorojen jälkeen päätämme koulutustapahtuman iltapäiväkahviin. Näin myös pitkämatkalaisten matkustus sujuu jouhevasti.

Tarkastuksen, arvioinnin ja valvonnan luottamushenkilö tai viranhaltija: ilmoittaudu ja lähde mukaan valmistautumaan vuoden 2019 tarkastustoimen haasteisiin kunta-alalla.