Sotekehittäjät 2018

380.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Vihdoin oma koulutus sotealan kehittäjille!

Sosiaali- ja terveysalan kehittämistehtävissä toimivien omassa koulutuspäivässä kuulet sote- ja makuuudistuksen ajankohtaisimmat "juorut" pähkinänkuoressa, pääset palvelumuotoilun keinoin kehittymään työssäsi ja saat välineitä muutosten eteenpäin viemiseen.

Koulutuksessa kokeillaan innovaatioasiantuntija Tuula Jäppisen johdolla ensimmäisten joukossa Kuntaliiton Kokeilujalostamo-konseptia ja palvelumuotoilun yhdistämistä sosiaali- ja terveydenhuollon kehittämiseen. Iltapäivällä on luvassa virikkeitä muutosjohtamiseen ja uudistusten käyttöönottoon sotealan konkarin Eeva Honkanummen kanssa. Lopuksi valloittava moniosaaja Kaisa Vuorinen kertoo, kuinka työyhteisöt innostetaan ja sitoutetaan muutokseen. Koulutuksen aikana pääset myös verkostoitumaan muiden sote-tekijöiden kanssa sekä jakamaan kokemuksia työarjen haasteista ja onnistumisista!

Tervetuloa mukaan!

-------------------
Tutustu kouluttajiimme:

Muutosjohtaja Timo Aronkytö kertoo olevansa renessanssi-soteammattilainen. Monessa liemessä keitetty lääketieteen lisensiaatti ja MBA on luomassa Uudenmaan sote- ja alueuudistusta.

Innovaatioasiantuntija Tuula Jäppinen luotsaa Kuntaliitolla kuntien Uskalla kokeilla -ohjelmaa. Erikoisalana hänellä ovat palveluinnovaatiot ja käyttäjälähtöisyys.

Sotekehittämisen konkari Eeva Honkanummi omien sanojensa mukaan mieluiten toimeenpanee hyvät suunnitelmat yhteiskehittäen, uteliaan myötätuntoisesti.

CEO, tutkija-kehittäjä Kaisa Vuorinen kertoo sivuillaan, että vahvuuksille rakentaminen ja myötätuntoisen/intoisen kulttuurin synnyttäminen työpaikoille on hänen keskeinen tutkimuskohteensa ja antaa sisällön koulutuksille.