Uskalla kokeilla -ohjelma

Toinen linja 14 Helsinki
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto

Tunnistatko kuntaorganisaatiossasi jonkun kehittämiskohteen, johon voitaisiin löytää täysin uusi ratkaisu? Onko sinulla tai tiimilläsi jo idea, jonka käytännön toteuttamiseen kuitenkin kaipaisitte sparrausta ja hyviä vinkkejä?

Tule yhdessä tiimisi kanssa valmistelemaan kokeiluideaasi tuetussa palvelumuotoilun prosessissa. Kevään 2018 aikana neljässä kuukauden välein toteutettavassa työpajassa voitte kehittää ideaanne kokeilevan kehittämisen menetelmin. Teette ideastanne visuaalisen mallin, testaatte sitä kohdeyleisön kanssa ja saatte siitä vertaisarvioinnin.

Kokeilujalostamo on tarkoitettu kunta-alan toimijoille. Kokeilujalostamoon voi ilmoittautua 3-4 hengen tiiminä.  Hakemusten perusteella mukaan valitaan yhteensä 15-17 kokeiluideaa. Ideoilta edellytetään strategiayhteyttä.

Mukaan valittavien tiimien tulee olla valmiita myös sitoutumaan kaikkiin neljään kevään aikana järjestettävään työpajaan. Työpajat pidetään 15.3., 18.4., 16.5. ja 5.6.2018.

Hae mukaan tiimisi kanssa 22.2. mennessä. Kokeilujalostamoon mukaan valituille ilmoitetaan valinnasta sähköpostitse 27.2.2018 mennessä. Valitsemme osallistujat ilmoittautumislomakkeessa olevan ennakkotehtävän perusteella.