OVTES-mestari -verkkokoulutus

470.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Nyt verkkokurssi ja webinaari samassa paketissa! OVTES-mestari -verkkokurssi koostuu viidestä tehtäväsarjasta ja 30.9.2019 klo 13-16 järjestettävästä webinaarista. Webinaarissa käydään läpi kurssin sisältöjä ja siellä on mahdollisuus esittää sisältöön liittyviä kysymyksiä. Kouluttajana ja verkkokurssin tutorina toimii johtava työmarkkinalakimies Teija Metsäranta.

Kurssin tavoitteena on oppia soveltamaan kunnallisen opetushenkilöstön virka- ja työehtosopimusta (OVTES) sekä työlainsäädäntöä käytännön tilanteisiin. Kurssilla keskitytään b-osion eli yleissivistävän koulutuksen määräyksiin.

Kurssi koostuu seuraavista osioista:

• Palvelussuhteen alkaminen ja päättyminen
• OVTES:n palkkausmääräykset
• OVTES:n työaikamääräykset
• Tuntiopettajat
• Virantoimituksen keskeytys

Tehtäväsarjat sisältävät monivalinta- ja esseetehtäviä, joihin opiskelijat saavat henkilökohtaisen palautteen. Lisäksi oppimistehtävien ratkaisemiseen tarvitaan virka- ja työehtosopimuksia (KVTES ja OVTES).

Kurssi soveltuu peruskurssiksi peruskoulun ja lukion palkka- ja henkilöstöhallinnolle ja esimiehille. HUOM! OVTES-mestari -kurssi on aikaisemmin kulkenut nimellä OVTES:n perusteet.

Kurssin virallinen ilmoittautumisaika on päättynyt mutta voit vielä tiedustella ilmoittautumisia kurssin yhteyshenkilöiltä.