Valtakunnalliset sivistystoimen neuvottelupäivät 2019

Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Syksyn päätapahtuma!

Suomen Kuntaliitto ja FCG Koulutus järjestävät yhteistyössä Opsia ry:n kanssa suositut Valtakunnalliset sivistystoimen neuvottelupäivät 1.-2.10.2019. Lähde mukaan erinomaista palautetta saaneeseen sivistyspalvelujen päätapahtumaan, jonka toteutamme tänä vuonna Clarion Hotel Helsinki -kokoushotellissa, Helsingin Jätkäsaaressa.

Ajankohtaisimmat teemat - monipuoliset näkökulmat!

Tulevaisuuteen suuntaavan seminaarimme ensimmäisenä päivänä tarkennamme eri näkökulmista hallituskauden sivistys- ja hyvinvointipoliittisia näkymiä. Toisena päivänä paneudumme johtamisen ja johtamistyön ajankohtaisiin ja tulevaisuuden kysymyksiin - osaamisen kehittämistä ja hyvinvointia unohtamatta.

Ohjelmassa mm. ajankohtaisimmat ja tulevaisuuteen suuntaavat alustukset sekä asiantunteva paneelikeskustelu. Tapahtuma tarjoaa myös erinomaisen mahdollisuuden koko kentän yhteisille keskusteluille ja verkostoitumiselle. Tänä vuonna huomioimme myös ruotsinkieliset osallistujat, osa ohjelman alustuksista esitetään kaksikielisesti.

Ainoa sivistysjohdolle laajasti suunnattu kohtaamispaikka - sinulle, kollegoillesi ja kumppaneillesi!

Sivistystoimen neuvottelupäivät on suunnattu laajasti sivistys- ja opetustoimen sekä varhaiskasvatuksen johdolle ja asiantuntijoille, muille koulutuksen järjestäjille, kuntajohdolle ja luottamushenkilöille sekä kaikille opetus-, kulttuuri- ja varhaiskasvatusasioista innostuneille. Seminaarimme tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden verkostoitua ja tavata tuttuja.

Tervetuloa!