Suun terveydenhuollon ajankohtaispäivä

0.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

FCG Koulutus Oy järjestää Suun terveydenhuollon ajankohtaispäivän yhdessä Suomen Hammaslääkäriliiton, Suomen Kuntaliiton ja KT Kuntatyönantajien kanssa. Päivä tarjoaa erinomaisen tilaisuuden kuulla ja keskustella ajankohtaisista suun terveydenhuollon asioista ja tulevista muutoksista.

Ajankohtaispäivä on suunnattu johtaville hammaslääkäreille ja vastaavan hammaslääkärin erityispätevyyden suorittaneille tai sitä suorittamassa oleville, suun terveydenhuollon esimiehille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Tilaisuus striimataan, joten voit osallistua päivään myös etänä. Käytössämme on viestiseinä, mikä mahdollistaa kysymysten esittämisen ja kommentoinnin myös etäyhteyden välityksellä.

Ilmoittauduthan viimeistään 16.10.2019. Tervetuloa!

Huom! Päivän aluksi (klo 8.30-10.00) järjestetään Vastaavan hammaslääkärin työn vaatimukset –johdantokurssi, joka kuuluu ajankohtaispäivän lisäksi pakollisena osana vastaavan hammaslääkärin erityispätevyysvaatimuksiin. Lisätiedot: www.hammaslaakariliitto.fi (tapahtumat). Huomaathan, että tähän tilaisuuteen ei ole mahdollista osallistua etänä.