Henkilöstön rekrytointi -webinaari

210.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Tämä koulutus on jokaisen rekrytointiin osallistuvan peruspaketti. Iltapäivän aikana käydään läpi rekrytoinnin koko kaari.

Liikkeelle lähdetään oman organisaation rekrytointiohjeen merkityksestä, virka- ja työsuhteen eroista, hakuilmoituksen merkityksestä sekä kelpoisuusehdot ja vaaditun kelpoisuuden selvittämiseen. Sitten siirrytään hakemusten käsittelyyn ja ansiovertailuun liittyviin menettelytapoihin, soveltuvuuden arviointiin ja lopuksi käydään läpi valintapäätöksen tekeminen, sen perusteleminen sekä muutoksenhaku sekä palvelussuhteen varsinaisesta alkamisesta seuraavat asiat, määräaikaisuuden huomioiminen sekä koeajan merkitys.

Viime kevään koulutukseen osallistuneet antoivat koulutukselle arvosanaksi 4,6/5 ja kommentoivat koulutusta seuraavasti:

”Oli erittäin selkeästi esitetty… Voi kun saisi kaikki rekrytoivat esimiehet tällaiseen koulutukseen”
”Erittäin hyvä, ehkä parhaita tähän asti tästä aiheesta. Käytännönläheinen. Vastasi juuri niihin arjessa vastaan tuleviin kysymyksiin”
”Hyödyllistä tietoa. Kouluttajat olivat selvästi alansa ammattilaisia”
”Noora on erinomainen kouluttaja ja kertoi hyviä esimerkkejä”