Kuntien ympäristö-, ympäristöterveys- ja rakennusvalvonnan johdon päivät - parempaa elinympäristöä yhteistyöllä

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Kurssi
Tapahtuma kaupunki
Turku
Turku, Original Sokos Hotel Hamburger Börs
Osoite
Kauppiaskatu 6, TURKU
Hinta (ilman ALV)
390.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Ympäristö-, ympäristöterveys- ja rakennusvalvonnan johdon päivät pidetään Turussa 14.-15.2.2019. FCG järjestää neuvottelupäivät yhteistyössä Kuntaliiton, ympäristöministeriön, sosiaali- ja terveysministeriön sekä maa- ja metsätalousministeriön kanssa.

Kutsumme mukaan nyt ensi kertaa myös rakennusvalvontojen johtoa kuulemaan ja keskustelemaan kaikille yhteisistä ajankohtaisista teemoista!

Neuvottelupäivien aluksi kuullaan Kuntaliiton ja ministeriöiden puheenvuorot, joissa käsitellään eduskuntavaalien kynnyksellä pinnalla olevia asioita ja näkymiä tuleviin vuosiin. Aamupäivän paneelikeskustelussa pohditaan lisäksi, mitä on hyvä elinympäristö ja miten viranomaisyhteistyö auttaa siihen pääsemisessä.

Ensimmäisenä päivänä kuulemme myös maankäyttö- ja rakennuslain uudistuksesta ja toimialojen välisen yhteistyön toteutumisesta Turussa. Iltapäivällä osallistujille tarjoillaan kaksi rinnakkaissessioita: vesihuoltoa ihmisen ja ympäristön parhaaksi sekä aina ajankohtainen energiatehokkuus ja sisäilma.

Toisen päivän ohjelmassa käsitellään hyvä elämän ja hyvän elinympäristön indikaattoreita. Mukana on myös ajankohtainen Kuntatyönantajan puheenvuoro.
Neuvottelupäivät huipentuvat tuttuun tapaan keynote-luentoon, jonka pitää Kuntaliiton tutkimus- ja kehitysjohtaja Jenni Airaksinen.