Lähiesimies, kuntayhtiön uusi ja kehittyvä johtaja

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Kurssi
Kohderyhmä
Tapahtuma kaupunki
Sokos Hotel Pasila
Osoite
Hinta (ilman ALV)
750.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Moni on ylentynyt esimieheksi tutusta porukasta omassa työyhteisössään. Miten olla yksi porukasta ja silti toimia johdonmukaisesti erilaisissa esimiestilanteissa?
Miten parhaiten hyödyntää omassa itsessä piilevä potentiaali oman organisaation hyväksi, kuinka annetaan palautetta rakentavasti? Miten käydä onnistuneesti kehityskeskusteluja? Miten luodaan hyvä porukkahenki? Entäpä miten johdetaan eri ikäisiä?

Kuntayhtiön uusi ja kehittyvä johtaja- koulutus antaa muun muassa näihin kysymyksiin vastauksen. Koulutuksessa annetaan paljon tietoa käytännön esimerkein erilaisissa johtamistilanteissa toimimisesta. Koulutuksessa käydään läpi esimiehen perustehtävään liittyvät asiat. Opit, mitä hyvältä esimieheltä odotetaan, sekä saat valmiuksia ohjata ryhmäsi tai tiimisi tulokselliseen toimintaan innostamalla ja motivoimalla. Perehdyt tehokkaan ja tuloksellisen vuorovaikutuksen keinoihin sekä opit ratkaisemaan esimiestyön ristiriita- ja ongelmatilanteita.