Uusi lapsenhuoltolaki käytännössä

300.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Lapsenhuoltolaki uudistuu! Mikä muuttuu ja mikä pysyy ennallaan? Varmista, että organisaatiosi toimii viimeisimpien tietojen pohjalta ja ilmoittaudu mukaan!

Hallitusohjelmaan on kirjattu, että lapsen huoltoa ja tapaamisoikeutta koskeva lainsäädäntö uudistetaan. Uudistushanke käynnistettiin oikeusministeriössä tammikuussa 2016 laatimalla muistio lapsen huoltoa ja tapaamisoikeutta koskevan lain soveltamisessa oikeusministeriön tietoon tulleista ongelmista ja ehdotuksista lain uudistamistarpeiksi. Hallituksen esitys (HE 88/2018) annettiin eduskunnalle 20.6.2018.

Koulutuksessa käydään tehokkaasti läpi uuden lapsenhuoltolain taustaa ja tavoitteita sekä vaatimuksia palveluiden toteuttamiseen. Mikä muuttuu ja mikä ei? Millaisia asioita uudistuksen myötä on kunnissa otettava huomioon?

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen viimeistään 8.5.2019. Oulun kaupungin työntekijät voivat ilmoittautua oman koulutuskalenterinsa kautta.