Asiakaspalvelun kehittäminen yhtiöissä
Tapahtuman tiedot
Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Kurssi
Kohderyhmä
Tapahtuma kaupunki
Helsinki
Osoite
Unknown
Hinta (ilman ALV)
290.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group
Asiakaskohtaamiset ovat yhä vaikeampia asiakkaiden vaatimusten lisääntyessä, asiakastyöntekijän on pystyttävä palvelemaan yhä vaativampia asiakkaita, etenkin yrityksissä on lunastettava palvelulupaus joka kerta erikseen.
Koulutuksen jälkeen:
* Tiedät erinomaisen asiakaspalvelun elementit
* Tunnistat erilaisten asiakkaiden palvelutarpeet
* Taidat paremmin haastavat asiakastilanteet
* Tunnistat omat vahvuudet ja kehittymiskohteet asiakastyössä
TOTEUTUS
teoriaiskut
osallistavat menetelmät
kokeilut, valmennus
Jo yksi erinomaisesti onnistunut asiakaskohtaaminen voi maksaa koulutuksen kustannuksen moninkertaisena takaisin.