Asiakaspalvelun kehittäminen yhtiöissä

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Kurssi
Tapahtuma kaupunki
Helsinki
Osoite
Unknown
Hinta (ilman ALV)
290.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Asiakaskohtaamiset ovat yhä vaikeampia asiakkaiden vaatimusten lisääntyessä, asiakastyöntekijän on pystyttävä palvelemaan yhä vaativampia asiakkaita, etenkin yrityksissä on lunastettava palvelulupaus joka kerta erikseen.

Koulutuksen jälkeen:
* Tiedät erinomaisen asiakaspalvelun elementit
* Tunnistat erilaisten asiakkaiden palvelutarpeet
* Taidat paremmin haastavat asiakastilanteet
* Tunnistat omat vahvuudet ja kehittymiskohteet asiakastyössä

TOTEUTUS
teoriaiskut
osallistavat menetelmät
kokeilut, valmennus

Jo yksi erinomaisesti onnistunut asiakaskohtaaminen voi maksaa koulutuksen kustannuksen moninkertaisena takaisin.