Lähiesimies - kuinka motivoin tiimini ja jaksan itse

Tapahtuman tiedot

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumatyyppi
Kurssi
Kohderyhmä
Tapahtuma kaupunki
Osoite
HELSINKI
Hinta (ilman ALV)
750.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Moni on ylentynyt esimieheksi tutusta porukasta omassa työyhteisössään.
Miten olla yksi porukasta ja silti toimia esimiesmäisesti? Miten toimia esimiesmäisesti ja johdonmukaisesti erilaisissa johtamistilanteissa ja hyödyntää omassa itsessä piilevä potentiaali oman organisaation hyväksi?

Miten annetaan palautetta? Miten käydä onnistuneesti kehityskeskusteluja? Miten luodaan hyvä porukkahenki? Entäpä miten johdetaan eri ikäisiä?

Yhtiössä toimiva lähiesimies - kuinka motivoin tiimini ja jaksan itse- koulutus antaa muun muassa näihin kysymyksiin vastauksen. Koulutuksessa annetaan paljon tietoa käytännön esimerkein erilaisissa johtamistilanteissa toimimisesta.

Koulutuksessa käydään läpi esimiehen perustehtävään liittyvät asiat. Opit, mitä hyvältä esimieheltä odotetaan, sekä saat valmiuksia ohjata ryhmäsi tai tiimisi tulokselliseen toimintaan innostamalla ja motivoimalla. Perehdyt tehokkaan ja tuloksellisen vuorovaikutuksen keinoihin sekä opit ratkaisemaan esimiestyön ristiriita- ja ongelmatilanteita.