Työhyvinvointiseminaari

340.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Järjestämme ensi kertaa kunta-alan työhyvinvointiseminaarin keskustellaksemme paljon puhuttavasta aiheesta. Työkyvyttömyyden kustannukset kunta-alalla ovat suuret ja ennaltaehkäiseviin toimiin tulisi kiinnittää organisaatioissa laaja-alaisesti huomiota.

Seminaarin aikana kuulemme Ossi Auran puheenvuoron aiheella ”Henkilöstöjohtaminen tuottavuuden ja työkyvyn ylläpitämisen perustana” . Lisäksi pohdimme kuinka esimiehiä voi konkreettisesti tukea ja millaisia käytännön työkaluja työkykyasioiden hoitamiseen tulisi antaa Hausjärven kunnan henkilöstöpäällikkö Lilli Salomaan esimerkkien avulla.

Myös työntekijällä itsellään on vastuu työkykynsä ylläpitämisessä ja keskustelemmekin päivän aikana missä kulkee työnantajan ja työntekijän vastuiden raja työhyvinvoinnin varmistamisessa?

Työhyvinvoinnin johtamisessa ja kehittämisessä on myös tärkeää, että johtajat itse jaksavat työssään. Kuulemme aiheeseen liittyen Annemaija Summasen mielenkiintoisen puheenvuoron työuupumuksen tunnistamisesta ja selviämisestä johtamistyössä uupumatta . Summanen on väitöstutkimuksessaan paneutunut kuntien johtoryhmän jäsenten työuupumukseen.

Tervetuloa mukaan!