Liikuntatoimen neuvottelupäivät

495.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

Kuntien liikuntapalveluiden vuoden päätapahtuma pidetään Helsingissä 12.-13.2.2019. Luvassa niin ajankohtaista asiaa, kokemusten vaihtoa kuin verkostoitumistakin!

Vuonna 2019 vietämme kunnallisen liikuntatoimen 100-vuotisjuhlaa ja se näkyy tietenkin päivien ohjelmassa. Kuulemme, miten kuntien liikuntapolitiikka on vuosikymmenten saatossa ollut luomassa elintärkeitä edellytyksiä liikunnalle. Saamme katsauksen Helsingin kaupungin liikkumisohjelmaan ja päivän päättää ajankohtainen liikunnan ja liikkumisen tulevaisuuteen keskittyvä paneelikeskustelu. Osallistujina eri puolueiden edustajat.

Toisena päivänä esitykset isäntäkaupunki Helsingistä ja Vihdistä. Ohjelmassa mukana myös Suomen liikkuvin kunta. Päivät päättää keynote-puheenvuoro, jonka pitää Patrick "Pata" Degerman, Suomen ainoa ammattimainen löytöretkeilijä.

Päivien ohjelma on tehty yhteistyössä Helsingin kaupungin, Suomen Kuntaliiton ja FCG Koulutus Oy:n kanssa.

Ilmoittautuminen 25.1.2019 mennessä