Helsinki, Kuntatalo

0.00€
Tapahtuman järjestäjä
Kuntaliitto ja Kuntarahoitus

Suomen Kuntaliitto ry ja Kuntarahoitus Oyj järjestävät perinteisen riskienhallinnan teemapäivän keskiviikkona 5.6.2019 klo 8.30–16.00 Kuntatalolla Helsingissä (Toinen linja 14, 00530 Helsinki).

Tilaisuus on suunnattu kuntien ja kaupunkien johtajille, kuntayhtymien ja kuntien taloudesta ja rahoituksesta vastaaville sekä valtuustojen ja hallitusten puheenjohtajistolle.

Käsittelemme taas monia ajankohtaisia ilmiöitä - kuntien elinvoimakysymyksiä ja ilmastotyön vaikutuksia, soteuudistuksen näkymiä sekä rahoituksen mahdollisuuksia. Aiheista käydään mm. paneelikeskusteluja, joihin osallistuu laajasti keskeisten toimijoiden edustajia.

Tilaisuus on maksuton ja pidetään suomeksi. Tilaisuutta ei valitettavasti voi seurata etänä ohjelman luonteen vuoksi (mm. paneelikeskustelut) eikä siitä tehdä tallennetta. Varaa siis päivä kalenterista!

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 28.5.2019 oheisen linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/AB5D6BD475FF2E5A

Lisätietoja tilaisuudesta antavat:

Jari Vaine, rahoitusalan erityisasiantuntija, Suomen Kuntaliitto
jari.vaine@kuntaliitto.fi, puh. 050 562 7687

Anssi Wright, toimitusjohtaja, Inspira Oy
anssi.wright@inspira.fi, puh. 0400 271 393

Viimeisimmässä Taloustorstai TALKissa (21.5.2019) Tom Henrik Sirviö haastattelee Inspiran toimitusjohtajaa Anssi Wrightia ja Kuntaliiton rahoitusalan erityisasiantuntijaa Jari Vainetta aiheesta ”Kuntien riskienhallinta ja Riskien hallintapäivä 5.6.2019 Kuntatalolla”. Kuuntele vielä perustelut miksi tilaisuuteen kannattaa osallistua.

Tagit