Suun terveydenhuollon ajankohtaispäivä

340.00€
Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

FCG Koulutus Oy järjestää Suun terveydenhuollon ajankohtaispäivän yhdessä Suomen Hammaslääkäriliiton, Suomen Kuntaliiton ja KT Kuntatyönantajien kanssa. Päivä tarjoaa erinomaisen tilaisuuden kuulla ja keskustella ajankohtaisista suun terveydenhuollon asioista ja tulevista muutoksista.

Ajankohtaispäivä on suunnattu johtaville hammaslääkäreille ja vastaavan hammaslääkärin erityispätevyyden suorittaneille tai sitä suorittamassa oleville, suun terveydenhuollon esimiehille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Lämpimästi tervetuloa verkostoitumaan ja kuulemaan ajankohtaisimmat suun terveydenhuollon asiat!

Tilaisuus striimataan, joten voit osallistua päivään myös etänä.

Huom! Päivän aluksi (klo 8.30-10.00) järjestetään Vastaavan hammaslääkärin työn vaatimukset –johdantokurssi, joka kuuluu pakollisena osana vastaavan hammaslääkärin erityispätevyysvaatimuksiin Suun terveydenhuollon ajankohtaispäivän lisäksi. Ilmoittautuminen johdantokurssille Hammaslääkäriliiton tapahtumasivujen kautta: https://www.hammaslaakariliitto.fi/fi/tapahtumat/vastaavan-hammaslaakar…. Huomaathan, että myös johdantokurssille on mahdollista osallistua etäyhteyden välityksellä.