Sosiaali- ja terveydenhuollon tietosuojaseminaari - SohviTellu 2020

Tapahtuman järjestäjä
FCG Finnish Consulting Group

HUOM! Lisätiedot: http://tapahtumat.fcg.fi/sohvitellu

Terveyden- ja sairaanhoitoon sekä sosiaalihuoltoon liittyvät tiedot ovat arkaluonteisia ja niiden käsittelyllä on tiukat pelisäännöt. Sosiaali- ja terveydenhuollon rakenteelliset ja lainsäädännölliset uudistukset aiheuttavat merkittäviä muutoksia tietosuojakäytäntöihin.

Sosiaali- ja terveydenhuollon tietosuojaseminaari SohviTellu kokoaa Suomen parhaat sote-tietosuojan asiantuntijat tänä vuonna Jyväskylään. Päivien aikana käsittelemme ajankohtaisia teemoja, kuten tietosuojan vaikutusten arviointia ja sen työkaluja, uusia hankkeita sekä valvontaan ja lokeihin liittyviä kysymyksiä. Pyrimme laajaan sosiaali- ja terveydenhuollon integraatioon, mutta niiden omien erityispiirteiden takia, käsittelemme joitakin aiheita rinnakkaissessioissa toisen seminaaripäivän aikana.

FCG järjestää päivät yhdessä tietosuojavaltuutetun toimiston, Suomen Kuntaliiton, Jyväskylän kaupungin ja Keski-Suomen sairaanhoitopiirin kanssa.

Voit osallistua tilaisuuteen joko paikan päällä tai etänä! Valitse osallistumismuoto ilmoittautumisen yhteydessä.